Maksutavat & Toimitusehdot

Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7. Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä. www.paytrail.com

Maksutavat:  Verkkopankit, Visa/Mastercard luottokortit, Pivo, Mobile Pay, Walley (entinen Collector) sekä OpLasku.  

Toimitusehdot 

Toimitan tuotteet normaalisti 2-3 arkipäivän sisällä tilauksen rekisteröitymisestä.  Jos toimitusajoissa on viivästyksiä, niin tiedotan niistä erikseen verkkokaupan sivustolla sekä suoraa sinulle. Tilaukset toimitetaan lähimpään postiin, K-Kauppaan, Matkahuoltoon tai asiamiestoimipaikkaan. PS: Jos tahdot paketin tiettyy pakettiautomaattiin, voit laittaa kommentin tilauksen viestikenttään. 

Toimituskulut

Toimituskulut Suomeen ovat 6,90€ postin toimipisteeseen/automaattiin tai matkahuoltoon (lähellä paketti). Nouto seurantakoodilla ja ilmoitus lähetyksen saapumisesta tulee yleensä tekstiviestillä. Mikäli tilausta ei noudeta valitusta toimituspaikasta säilytysajan sisällä, palautuu lähetys takaisin. Jos haluat, että paketti lähetetään uudestaan, veloitan uudet toimituskulut ennen paketin uudelleenlähetystä.

Noutomahdollisuus

Shamaanittaren Kaupalla ei ole kivijalkamyymälää tai fyysistä kauppapaikkaa. Asun Ylistarossa (Seinäjoki) eli jos tahdot noutaa tuotteet ilman toimitusmaksua, niin sovi nouto erikseen laittamalla minulle emailia: info@shamaanittarenkauppa.fi 

Palautusoikeus

Toivon, että olet mahdollisimman tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin. Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos haluat tehdä palautuksen, tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palautustapauksissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse info@shamaanittarenkauppa.fi niin tiedän mistä on kyse ja saan tietosi maksun palautusta varten. Tilauksen maksupalautukset tehdään ensisijaisesti Paytrail maksujärjestelmän kautta, jolloin se kohdistuu alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle. Jotta palautus sujuisi mahdollisimman helposti, saat yhteydenottosi jälkeen minulta valmiin lähetyskoodin tuotteen palautusta varten sekä ohjeet palautukseen.

Asiakkaan tulee aina ilmoittaa myyjälle, jos hän peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran tai osan tavaroista. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus ja toimituksen noutamatta jättämistapauksessa asiakkaan maksettavaksi jäävät toimituskulut sekä lähetettäessä että lähetyksen palautuessa. Vasta näiden erotuksen jälkeinen summa hyvitetään asiakkaalle. Peruutusilmoitus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palauttaa 14 päivän sisällä peruutusilmoituksesta.

Reklamaatiot

Valitettavasti joskus tuote voi rikkoutua, vaikka se olisi hyvin pakattu. Tämän takia on jo pakettia noudettaessa hyvä tarkastaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa ja tuote on sen vuoksi rikkoutunut tai kadonnut paketista, niin sinun tulee tehdä välittömästi vahinkoilmoitus postiin ja ottaa yhteyttä minuun. Kun avaat paketin, niin tarkista että paketin sisältö vastaa tilaamiasi tuotteita ja jos jotakin puuttuu, niin ilmoita myös siitä minulle.

Vastuullisena myyjänä en koskaan lähetä tahallisesti 2-laatuisia tai valmiiksi vioittuneita tuotteita asiakkaalle. Vaikka pakkauksessa ei ole ulospäin näkyviä vahinkoja, voi tuote silti vaurioitua kuljetuksen aikana. Jos näin on käynyt, ole välittömästi yhteydessä minuun pakkauksen avaamisen jälkeen. Rikkoutuneiden tai viallisten tuotteiden tilalle pyrin lähettämään uuden ja jos sattuu ettei kyseistä tuotetta ole enää varastossa tai saatavana, niin tuotteen arvo korvataan sinulle.

Viralliset kauppiastietoni

Tmi Kati Torkko

Hyväinsalontie 381, 61410 Seinäjoki

Puh: 050-535 7971 

Y-tunnus: 1874879-7

Email: info@shamaanittarenkauppa.fi